H νέα καμπάνια έρχεται να τονίσει σε όλους μας τη σημασία να ζούμε την ζωή μας σε όλες τις εκφάνσεις της, χωρίς πόνο.
Το περιεχόμενο της ενθαρρύνει κατ’ αρχήν την πρόληψη του πόνου και φυσικά τη διαχείριση και αντιμετώπισή του, από όλους εμάς που δεν θέλουμε ο πόνος να αποτελεί το εμπόδιο να απολαμβάνουμε τη ζωή μας.
Έχοντας σαν οδηγό την επιθυμία του κάθε ενός από εμάς να ζει την καθημερινότητα που τον ευχαριστεί, το Nurofen έχει βοηθήσει εκατομμύρια κόσμου να διαχειριστεί τον πόνο αποτελεσματικά, καινοτομώντας επί δεκαετίες ασταμάτητα στην ανακούφισή του. Η εξειδίκευσή του στη αντιμετώπιση του πόνου και η γκάμα (ποικιλία) των αναλγητικών που προσφέρει, μας επιτρέπουν να ζήσουμε μια έντονη και γεμάτη ζωή και να «αφήσουμε τον πόνο στο Nurofen».
Η ολοκληρωμένη επικοινωνία περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, ενέργειες δημοσίων σχέσεων, στοχευμένη social media καμπάνια, και επικοινωνία με τους Επαγγελματίες Υγείας.
«Τα προϊόντα Nurofen έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να παρέχουν γρήγορη και αποτελεσματική ανακούφιση από τον πόνο επιτρέποντας στους καταναλωτές να συνεχίζουν τα σημαντικά πράγματα στη ζωή τους. Η νέα καμπάνια «Αφήστε το πόνο σε εμάς» έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους ανθρώπους να βρουν τους τρόπους και τις λύσεις που χρειάζονται για να αντιμετωπίσουν τον πόνο, ο οποίος παρόλο που είναι αναπόφευκτο μέρος της ζωής, δεν θα πρέπει να δυσκολεύει την καθημερινότητά μας» ανέφερε ο κος Νίκος Τσακαλάκης, Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος της Reckitt Benckiser Healthcare.