Μέσα στα τελευταία 50 χρόνια, η Sanofi έχει εξελιχθεί σε μία διαφοροποιημένη εταιρεία Υγείας με ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά, έχοντας πλούσια κληρονομιά επιστημονικών ανακαλύψεων με επίκεντρο τον ασθενή. Η ιστορία της εταιρείας περιλαμβάνει τις πρώτες θεραπείες για πολλές σπάνιες παθήσεις και την εδραίωση καθιερωμένων θεραπειών στα πεδία του σακχαρώδους διαβήτη και των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Εδώ και δεκαετίες, η δέσμευση της Sanofi στην προάσπιση της Δημόσιας Υγείας προστατεύει κάθε χρόνο εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους από τη γρίπη και έχει προωθήσει την εξάλειψη της πολιομυελίτιδας, ενώ το επιστημονικό της όραμα έχει οδηγήσει σε πρωτοποριακές καινοτομίες στην αντιμετώπιση των φλεγμονωδών νόσων.
Έχοντας τις ρίζες της σε διαφορετικές εταιρείες, η Sanofi είναι σήμερα ένας οργανισμός που συνδυάζει πολλές κουλτούρες και επιμέρους ταυτότητες. Θεμελιωμένη σε αυτήν ακριβώς την κληρονομιά, η νέα εταιρική ταυτότητα ενοποιεί για πρώτη φορά τις διαφορετικές πτυχές της πορείας της Sanofi και αναδεικνύει τη φιλόδοξη στρατηγική που η εταιρεία έχει σχεδιάσει για το μέλλον.
«Καθώς πλησιάζουμε στην πεντηκονταετή επέτειο από την ίδρυση της εταιρείας, αναλαμβάνουμε να φέρουμε εις πέρας τον πιο σημαντικό μετασχηματισμό και εκσυγχρονισμό στην ιστορία μας», δήλωσε ο Paul Hudson, CEO της Sanofi. «Το 2019, παρουσιάσαμε τη στρατηγική Play to Win, η οποία εστιάζει στη χρήση της πλατφόρμας καινοτομίας της εταιρείας με στόχο την παραγωγή πρώτων και κορυφαίων στην κατηγορία τους θεραπειών και εμβολίων. Η νέα εταιρική ταυτότητα αποτελεί ένα φυσικό και σημαντικό στάδιο σε αυτό το ταξίδι και αντικατροπτρίζει τον ενιαίο τρόπο με τον οποίο θα εργαστούμε για να εκπληρώσουμε τη φιλοδοξία μας: να μετασχηματίσουμε την ιατρική πρακτική».
Μία Sanofi, μία ταυτότητα
Οι υφιστάμενες επιχειρησιακές μονάδες, Sanofi Pasteur και Sanofi Genzyme, που εστιάζουν στα εμβόλια και στα προϊόντα ειδικής φροντίδας αντίστοιχα, καθώς και το σύνολο των επωνυμιών των εταιρειών που έχουν εξαγοραστεί μέχρι σήμερα, θα ενοποιηθούν υπό την ενιαία ονομασία και επωνυμία Sanofi. Οι εταιρικές ταυτότητες αντιπροσωπεύουν διαχρονικά τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει η καινοτομία στη ζωή των ανθρώπων. Η εισαγωγή ενός τρόπου σκέψης, δράσης και συμπεριφοράς που παρουσιάζει τη Sanofi ως ενιαία οντότητα, η οποία καθοδηγείται από έναν νέο κοινό σκοπό και μια ενιαία ταυτότητα, θα επιτρέψει στην εταιρία να ενισχύσει το αποτύπωμά της, αξιοποιώντας στρατηγικά τους πόρους της με σκοπό την προώθηση καινοτομιών υψηλής αξίας.
Ένας σχεδιασμός που θεμελιώνεται στην επιστημονική ανακάλυψη
Το νέο λογότυπο αποτυπώνει τον νέο σκοπό και την τολμηρή φιλοδοξία της Sanofi, με πηγή έμπνευσης την απλότητα και τον προσανατολισμό προς την κίνηση που χαρακτηρίζουν τους κώδικες της τεχνολογικής βιομηχανίας. Οι δύο μωβ τελείες συμβολίζουν το επιστημονικό ταξίδι, από το σημείο εκκίνησης – την περιέργεια που οδηγεί στην αμφισβήτηση του κατεστημένου και τη διερώτηση «τι θα γινόταν αν…;» – μέχρι τη γραμμή τερματισμού – τη στιγμή της ανακάλυψης, όταν αποκαλύπτονται οι καινοτόμες λύσεις που θα επηρεάσουν θετικά τη ζωή των ανθρώπων.
Επικεφαλής του τμήματος Corporate Affairs στη Sanofi
«Με την παρουσίαση της νέας μας εταιρικής ταυτότητας, επιδιώκουμε να δώσουμε τη δυνατότητα στους ανθρώπους μας, τους συνεργάτες μας, τους ασθενείς και τους επαγγελματίες υγείας να κατανοήσουν πλήρως και με σαφήνεια ποιοι είμαστε και τι σκοπεύουμε να επιτύχουμε», δήλωσε ο Josep Catllà, Επικεφαλής του τμήματος Corporate Affairs στη Sanofi. «Η στάση της Sanofi χαρακτηρίζεται από ταπεινότητα και αυθεντικότητα – αλλά και μια μικρή δόση αντισυμβατικότητας. Πιστεύουμε ότι η νέα ταυτότητα και το νέο λογότυπο διαμορφώνουν έναν μοναδικό χώρο στον τομεά της Υγείας, αντιπροσωπεύοντας πλήρως τον νεό μας σκοπό να αναζητούμε τα θαύματα της επιστήμης για να βελτιώσουμε τη ζωή των ανθρώπων».