Μέσα από τρία ραδιοφωνικά spots και πληθώρα digital memes, η ΕΟΠΕ περνάει και φέτος το ηχηρό μήνυμα της πρόληψης και απευθύνεται σε όλους μας. Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας βασίζεται σε μια απλή αλήθεια. Ισχύει ότι με τους ανθρώπους που αγαπάμε είμαστε όλοι μας προστατευτικοί και συνήθως τους συμβουλεύουμε να προσέχουν τον εαυτό τους και την υγεία τους. Γιατί θέλουμε οι δικοί μας άνθρωποι να είναι καλά, υγιείς και ευτυχισμένοι. Το ίδιο ισχύει και με τις προληπτικές εξετάσεις. Οι περισσότεροι ξέρουμε ποιο είναι το σωστό. Και δεν θα αφήναμε κανέναν δικό μας άνθρωπο απροστάτευτο. Τον εαυτό μας όμως, τον προσέχουμε αρκετά; Έχουμε εντάξει την πρόληψη στη ζωή μας; Όπως λέει και η καμπάνια «Ξέρεις να τα λες. Μάθε και να τα ακούς».
Η καμπάνια ενημερώνει ότι οι προληπτικές εξετάσεις για τον καρκίνο μας αφορούν όλους και καλεί το κόσμο να εντάξει στη ζωή του τις συστηματικές προληπτικές εξετάσεις. Οι γυναίκες από τα 40 και μετά πρέπει να κάνουν μια μαστογραφία κάθε χρόνο και από τα 21 test Pap/HPV DNA test. Οι άντρες, μετά τα 50, πρέπει να κάνουν εξέταση για προστάτη. Όλοι μας, μετά τα 45, μια κολονοσκόπηση αναφοράς και οι καπνιστές, γυναίκες και άντρες, μετά τα 50, μια αξονική θώρακος χαμηλής δόσης ακτινοβολίας κάθε χρόνο. Ας κρατήσουμε τον καρκίνο, όσο γίνεται, μακριά από μας.
Την καμπάνια δημιούργησε η SUNNY SIDE UP και την παραγωγή των ραδιοφωνικών έχει κάνει η Oxyzed.
Δείτε και ακούστε τα σποτ της καμπάνιας στα παρακάτων links:
- https://fb.watch/q4EX9Zz_OR/
- https://fb.watch/q4EZ79eZVS/
- https://fb.watch/q4E_7hwwDK/
- https://www.facebook.com/share/NcjjY8M76gMtLWEf/?mibextid=WC7FNe
- https://www.facebook.com/share/Z6UPdcV9JvQ9PYYJ/?mibextid=WC7FNe
- https://www.facebook.com/share/QdAuWqaPRRuWPyUm/?mibextid=WC7FNe