Ειδικότερα, ο κ. Λεοντόπουλος υποστηρίζει ότι η ουρά στα φαρμακεία εν μέσω καύσωνα και πανδημίας δε κάνει καλό στου χρονίως πάσχοντες.
Στη συνέχει τονίζει ότι η λύση υπάρχει αλλά μένει αναξιοποίητη. Ειδικότερα, αναφέρεται στην καθυστέρηση λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικών ραντεβού στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ.
Ο πρόεδρος του ΠΟΝ, που αποτελεί και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΕΟΠΥΥ, απευθυνόμενος στον Πρωθυπουργό αναφέρει ότι ο διαγωνισμός για το "Σύστημα κεντρικής διαχείρισης λειτουργίας Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών προς Ασφαλισμένους και Φαρμακείων ΕΟΠΥΥ", ολοκληρώθηκε στις αρχές του 2019.
"Δυστυχώς, όμως, σήμερα παρ΄ όλο που το έργο έχει υλοποιηθεί, έχει παραληφθεί από τις υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ, η εταιρεία έχει αποζημιωθεί, όμως δεν λειτουργεί, με αποτέλεσμα τις συχνές και απαράδεκτες εικόνες που παρακολουθούμε στα ΜΜΕ. Απευθύνομαι σε εσάς γιατί είναι γνωστή η ευαισθησία σας για την επίλυση των καθημερινών προβλημάτων των πολιτών και ιδιαίτερα την μεγάλη ευαισθησία που έχετε δείξει για τις ευάλωτες ομάδες των πολιτών"
Η λύστη που μένει ανεκμετάλλευτη
Με τον τηλεφωνικό προγραμματισμό ραντεβού παραλαβής από φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, οι ασφαλισμένοι θα έχουν τη δυνατότητα προγραμματισμού της ημερομηνίας και ώρας εκτέλεσης της συνταγής μέσω τηλεφωνικής κλήσης στο ειδικά διαμορφωμένο κέντρο κλήσεων του ΕΟΠΥΥ (call center).
Χρησιμοποιώντας τον μοναδικό αριθμό συνταγής, θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τη διαθεσιμότητα των φαρμάκων, αλλά και να προγραμματίσουν το ραντεβού τους στο φαρμακείο και στην ώρα που τους εξυπηρετεί.
Ο ασφαλισμένος ή εκπρόσωπός τους θα μπορεί, κατόπιν, να μεταβεί σε Φαρμακείο ΕΟΠΥΥ, τη συμφωνημένη ημέρα και ώρα για την εκτέλεση της συνταγής του.
Κατά την προσέλευσή του στο Φαρμακείο, ο χρήστης δύναται να ενημερωθεί για την κατάσταση της σειράς του (queue) αλλά και τον αναμενόμενο χρόνο αναμονής μέχρι την εκτέλεση της συνταγής του από ειδική οθόνη που θα βρίσκεται εγκατεστημένο στο χώρο του Φαρμακείου.