Αυτή η κίνηση από τη μεγαλύτερη εταιρεία προϊόντων υγείας στο κόσμο έρχεται μετά από παρόμοιες ανακοινώσεις αυτή την εβδομάδα από τους βιομηχανικούς ομίλους Toshiba(6502.T) και General Electric(GE. Ν) και «υπογραμμίζει πόσο μεγάλες, διαφοροποιημένες εταιρείες δέχονται πιέσεις για να απλοποιηθούν» σχολιάζει το Reuters.
Αυτό ισχύει κυρίως στην ιατρική περίθαλψη, όπου η αργή και σταθερή επιχείρηση προϊόντων, όπως τα σαμπουάν και οι ενυδατικές έχουν ολοένα και περισσότερο διαφοροποιηθεί από τα υψηλού ρίσκου, υψηλής ανταμοιβής εργασίας των αναπτυσσόμενων μπλοκμπάστερ φαρμάκων.
Η νέα Johnson & Johnson και η νέα εταιρεία υγείας στον καταναλωτικό τομέα θα είναι σε θέση να διαθέσουν αποτελεσματικότερα πόρους για την παροχή για τους ασθενείς και τους καταναλωτές, να οδηγήσουν την ανάπτυξη και να ξεκλειδώσουν σημαντική αξία», δήλωσε ο Joaquin Duato, ο οποίος αναμένεται να γίνει διευθύνων σύμβουλος τον Ιανουάριο.
Η εταιρεία ανέφερε ότι σκοπεύει να ολοκληρώσει το διαχωρισμό σε 18 με 24 μήνες
https://twitter.com/JNJNews/status/1459139542733275144