Το ανθρώπινο δυναμικό της ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ έδωσε το παρών, με εκπροσώπους από διάφορα τμήματα της εταιρείας (εξυπηρέτηση πελατών, πωλήσεις, αγορές, διοίκηση), οι οποίοι βρέθηκαν στο περίπτερο της για να γνωρίσουν από κοντά τους συνεργάτες-φαρμακοποιούς, έχοντας την ευκαιρία να συνομιλήσουν μαζί τους για όλα όσα τους απασχολούν.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία τα οποία συνέλεξε η ΔΥΝΑΜΙΚΗ με στόχο την αξιολόγηση της παρουσίας της στην έκθεση καθώς και την ποσοτική και ποιοτική καταγραφή των επισκεπτών.
• Συνολικά την έκθεση επισκέφθηκαν 1.400 επισκέπτες εκ των οποίων 700 φαρμακοποιοί, 250 βοηθοί φαρμακείου και 200 φοιτητές.
• Το περίπτερο της ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ επισκέφθηκαν περισσότερα από 400 άτομα, αριθμός που αντιστοιχεί σχεδόν στο 30% του συνολικού κοινού της έκθεσης.
• Από το σύνολο των επισκεπτών του περιπτέρου , περισσότεροι από τους μισούς ήταν εκείνοι που συνομίλησαν διεξοδικά με εκπρόσωπο της ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ σχετικά με δυνατότητες συνεργασίας
«Βασικός στόχος της συμμετοχής μας στη 12η Health Expo Athens 2022, ήταν να ακούσουμε με προσοχή τις ανάγκες του κάθε συνεργάτη φαρμακοποιού και να μάθουμε με λεπτομέρεια τις καθημερινές προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει, στοχεύοντας στην εξεύρεση λύσεων υποστήριξης και καινοτομίας», δήλωσε η κυρία Δέσποινα Μονοκρούσου, Διευθύνουσα σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ, προσθέτοντας:
«Για το λόγο αυτό, θέλοντας να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο βαθμό αυτή την πολύτιμη ευκαιρία της άμεσης επαφής πρόσωπο με πρόσωπο, επιλέξαμε στο περίπτερο μας να υπάρχει παρουσία πολλών στελεχών μας, δίνοντας την ευκαιρία σε παλιούς αλλά και νεότερους συνεργάτες μας, να γνωρίσουν τα πρόσωπα πίσω από την εξυπηρέτηση της ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ».
Μέσα από την επαφή και την αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες του περιπτέρου έγιναν σαφείς οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι φαρμακοποιοί τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο σχετικά με τις πολύ σημαντικές ελλείψεις φαρμάκων, το πολύ υψηλό λειτουργικό κόστος του φαρμακείου, τη δυσκολία εύρεσης και διατήρησης κατάλληλα εκπαιδευμένου προσωπικού κ.α. Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ είχε την ευκαιρία να υπενθυμίσει το ρόλο της ως σταθερού συνεργάτη στο πλευρό του φαρμακοποιού, επενδύοντας σε μια ειλικρινή επικοινωνία, παρέχοντας έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση, καθώς και μια σειρά υπηρεσιών που συμβάλουν στην αντιμετώπιση των καθημερινών δυσκολιών που αντιμετωπίζει το φαρμακείο.