Περισσότερες 15.000 κλήσεις δέχθηκε σε ένα 24ωρο, την περασμένη Δευτέρα, η γραμμή του ΕΟΔΥ για πληροφορίες και οδηγίες για τον Covid-19. Το ενδιαφέρον του κόσμου για τη νόσο έχει κατακλύσει το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ, όπου 15 άτομα προσπαθούν, νυχθημερόν, να διαχειριστούν τον όγκο των τηλεφωνημάτων.
Ο όγκος των τηλεφωνημάτων, μάλιστα, φαίνεται να μην μειώνεται. Αντιθέτως, το τελευταίο 24ωρο έχει αυξηθεί σημαντικά, πληροφορίες θέλουν να αγγίζουν τις 20.000. Σήμερα, για αρκετή ώρα, καλώντας το 1135 ακούς το μήνυμα «το τηλέφωνο του συνδρομητή είναι κατειλημμένο, παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα», σε ελληνικά και αγγλικά…
Αλλά και τις προηγούμενες ημέρες η αναμονή ήταν μακρά για πολλούς, μεταξύ αυτών και άτομα που φοβούνται πως έχουν έρθει σε επαφή με επιβεβαιωμένα κρούσματα. Όπως καταγγέλλει στο News4Health άτομο που έχει έρθει σε επαφή με άτομο, στο οποίο έχει στην οικογένεια του θετικά κρούσματα έχει προσπαθήσει επί ώρες από την Κυριακή να βγάλει γραμμή στο 1135, αλλά και στο παλαιότερο τηλεφωνικό αριθμό του ΕΟΔΥ για τον κορονοϊό, χωρίς αποτέλεσμα. Στις περισσότερες φορές η γραμμή έπεφτε μόνη της.
Αντίστοιχα προβλήματα φαίνεται πως αντιμετωπίζουν και οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία, με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη αναμονή έως και 20 λεπτά, καθυστερώντας σημαντικά τη διεκπεραίωση των περιστατικών. Για αυτό το λόγο η ΟΕΝΓΕ προτείνει τη δημιουργία ξεχωριστή γραμμή για τις κλήσεις των νοσοκομείων προς τον ΕΟΔΥ.