Όπως καταγγέλλει η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας Πειραιά (ΕΙΝΑΠ), η εικόνα που αποτυπώθηκε τις προηγούμενες δυο μέρες στο νοσοκομείο ήταν τραγική: «ένα νοσοκομείο κορμού, με ουρές ασθενών, με καθυστερήσεις χειρουργείων, με ογκολογικούς ασθενείς να περιμένουν τη χημειοθεραπεία τους και κανένας ασθενής να μην μπορεί να πάρει εισιτήριο ή εξιτήριο» περιγράφει η ΕΙΝΑΠ ό,τι χαρακτήρισε το νοσοκομείο – σημειωτέον η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ είναι γιατρός, διευθύντρια Παθολογικής κλινικής στο «Γ. Γεννηματάς».
Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ καταγγέλλει τη διοίκηση του νοσοκομείου ότι έλαβε την απόφαση να εφαρμόσει το νέο πληροφοριακό σύστημα, δεχόμενη την εισήγηση της σχετικής διεύθυνσης του νοσοκομείου, ενώ υπήρχαν αρνητικές εισηγήσεις των υπηρεσιακών παραγόντων, που υπογράμμιζαν πως δεν μπορεί να εφαρμοστεί το νέο πληροφοριακό σύστημα της ΗΔΙΚΑ χωρίς να υπάρχει εκπαίδευση του προσωπικού και να έχουν δοθεί οι καινούργιοι κωδικοί.
«Μπορεί η διοίκηση να μην υπολογίζει τους εργαζόμενους του νοσοκομείου αλλά οι ασθενείς δεν είναι δυνατόν να υποβάλλονται σε τόσο μεγάλες ταλαιπωρίες» αναφέρει με νόημα στην ανακοίνωσή της η ΕΙΝΑΠ, προσθέτοντας πως «θα μπορούσε να εφαρμοστεί το καινούργιο σύστημα αφού εκπαιδευτούν οι εργαζόμενοι και χωρίς να δημιουργηθεί χάος».
Η ΕΙΝΑΠ ζητεί από το υπουργείο Υγείας να διερευνήσει την απόδοση τυχόν ευθυνών σε όσους προώθησαν εσπευσμένα το νέο σύστημα που δημιούργησε προβλήματα στο νοσοκομείο, αλλά και την ενίσχυση με προσωπικό της ΗΔΙΚΑ ώστε να εκπαιδευτούν γρήγορα οι εργαζόμενοι και να ομαλοποιηθεί η λειτουργία του νοσοκομείου.