Την εν λόγω δράση υποστήριξαν οι εταιρείες Boehringer Ingelheim, Menarini και ΒΙΑΝΕΞ.
Η μέση διάρκεια των κλήσεων ήταν στα 10 λεπτά και με κύριο τόπο προέλευσης την Αθήνα. Οι εξυπηρετούμενοι ήταν στη συντριπτική τους πλειοψηφία γυναίκες, σε ποσοστό 85%, κατά μέσο όρο 53 ετών.
Τα κύρια θέματα των κλήσεων ήταν τα εξής:
-
32% των κλήσεων αφορούσαν αποκλειστικά θέματα ψυχικής υγείας. Καταθλιπτικό συναίσθημα, άγχος, δυσκολίες στις διαπροσωπικές σχέσεις.
-
12% των κλήσεων σχετίζονταν με ζητήματα ιατρικής φροντίδας. Πρόσβαση στη θεραπεία, φαρμακευτική αγωγή, εμβολιασμός για τον COVID-19 και παρενέργειες.
-
13% αφορούσε εργασιακά και ασφαλιστικά ζητήματα, όπως η απώλεια ασφαλιστικής ικανότητας ή η διαδικασία πιστοποίησης αναπηρίας.
-
43% αφορούσε ζητήματα που αφορούσαν την λειτουργία του συλλόγου.
Ένα σημαντικό ποσοστό των κλήσεων όπου μας γνωστοποιήθηκε η πηγή παραπομπής, έγινε από άτομα που πληροφορήθηκαν για τη λειτουργία της γραμμής από το διαδίκτυο (63%) ή είχαν παραπεμφθεί από κάποιο άλλο άτομο (3%), ενώ το 34% των καλούντων ήταν εγγεγραμμένα μέλη της ΕΛΕΑΝΑ.
Παράλληλα, στον χώρο της ΕΛΕΑΝΑ πραγματοποιήθηκαν διάφορες ψυχοκοινωνικές παρεμβάσεις, οι οποίες θεωρούνται το αποτέλεσμα και ένας από τους πιο σημαντικούς στόχους της Τηλεφωνικής Γραμμής Ψυχολογικής Υποστήριξης.
Οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν ήταν 244 ατομικές συνεδρίες Ψυχολογικής Υποστήριξης (141 δια ζώσης και 103 διαδικτυακά), 2 ομάδες Ψυχολογικής Υποστήριξης δια ζώσης με 15 ωφελούμενους και 1 διαδικτυακή με 8 ωφελούμενους, καθώς και 1 ομάδα Ψυχολογικής Υποστήριξης μέσω της Ζωγραφικής, του Μύθου και του Ψυχοδράματος (12 συναντήσεις) με 8 ωφελούμενους.
Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αυτοδιαχείρισης, σε δύο κύκλους με 12 συναντήσεις/κύκλο και 24 ωφελούμενους/κύκλο.
Η γραμμή έχει πανελλαδική εμβέλεια και δέχεται αιτήματα καθημερινά (Δευτέρα με Παρασκευή 10.00π.μ – 16:00μμ, καθώς και Δευτέρα και Τετάρτη 17:30-20:30) που απαντώνται άμεσα ή κατόπιν ραντεβού από ειδικά εκπαιδευμένους ψυχολόγους.