Περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια γυναίκες εμφανίζουν καρκίνο του μαστού κάθε χρόνο, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ). Η συχνότερη μορφή καρκίνου στον ενήλικο πληθυσμό πλήττει 380 χιλιάδες γυναίκες κάθε χρόνο στην Ευρώπη. Περίπου 96 χιλιάδες χάνουν τη ζωή τους λόγω της ασθένειας.
Όπως αναφέρει και το Άλμα Ζωής, στην Ελλάδα o καρκίνος του μαστού είναι η πιο συχνή μορφή καρκίνου στις γυναίκες με περισσότερες από 7 χιλιάδες νέες περιπτώσεις τον χρόνο. Ο καρκίνος του μαστού αποτελεί την 3η αιτία θανάτου από καρκίνο.
Η Cosmomed, κορυφαία εταιρεία στην αγορά ιατρικών προϊόντων και ειδών ατομικής προστασίας, υλοποιεί μια σημαντική δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) για την υποστήριξη του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», με στόχο την ενίσχυση της πρόληψης του καρκίνου του μαστού.
Κατά τη διάρκεια των μηνών Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου, θα επιχειρήσουμε να φορέσουν ροζ γάντια όσο το δυνατόν περισσότεροι επαγγελματίες και καταναλωτές με σκοπό την ευαισθητοποίηση σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.
Τα ροζ γάντια filoskin θα φορεθούν από το νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό σε ιδιωτικές κλινικές και διαγνωστικά κέντρα αλλά θα διατεθούν επίσης και στους καταναλωτές μέσω των φαρμακείων. Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των ροζ γαντιών θα διατεθεί για την υποστήριξη του έργου του «Άλμα Ζωής».
Η πρωτοβουλία υπερβαίνει τα όρια του χώρου της υγείας, με μεγάλες βιομηχανίες, εταιρίες εστίασης, ξενοδοχεία και αλυσίδες λιανεμπορίου να ενώνουν τις δυνάμεις τους με την Cosmomed, στηρίζοντας το έργο του «Άλμα Ζωής», παρέχοντας ροζ γάντια filoskin στους εργαζομένους τους και διαθέτοντας τα προϊόντα στα ράφια τους.
«Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για εμάς να συνεργαστούμε με το «Άλμα Ζωής» σε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία. Παρατηρούμε εδώ και χρόνια τα θεαματικά αποτελέσματα της έγκαιρης πρόληψης, η οποία είναι το κλειδί για την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού και ελπίζουμε ότι η καμπάνια μας θα ενθαρρύνει περισσότερες γυναίκες να εντάξουν αυτές τις απαραίτητες εξετάσεις στην ζωή τους», δήλωσε ο Πέτρος Ζαβακόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Cosmomed.
Η καμπάνια
Η πρωτοβουλία, με τίτλο «Κάθε ροζ γάντι filoskin, μια νίκη ενάντια στον καρκίνο του μαστού», στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του γυναικείου πληθυσμού για τη σπουδαιότητα της πρόληψης.
«Ο προληπτικός έλεγχος και η έγκαιρη διάγνωση στον καρκίνο του μαστού σώζουν ζωές. Στόχος μας στο «Άλμα Ζωής» είναι αφενός το μήνυμα της πρόληψης να φτάσει σε κάθε γυναίκα, αφετέρου οι γυναίκες που βιώνουν την ασθένεια να έχουν την υποστήριξη και την ενδυνάμωση που χρειάζονται. Για αυτό είναι χαρά μας που βλέπουμε εταιρείες με κοινωνική υπευθυνότητα και ευαισθησία να γίνονται κοινωνοί των μηνυμάτων μας, να αναγνωρίζουν το έργο μας και να το υποστηρίζουν επενδύοντας σε ενέργειες όπως αυτή», ανέφερε η Παρασκευή Μιχαλοπολου, Πρόεδρος του «Άλμα Ζωής», ευχαριστώντας την εταιρεία.
Σε τρεις άξονες θα κινηθεί η καμπάνια.
- Χρήση ροζ γαντιών filoskin: Το νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό σε ιδιωτικές κλινικές και διαγνωστικά κέντρα καθώς και οι εργαζόμενοι σε πολλές εταιρίες ανά την Ελλάδα θα φορούν τα ροζ γάντια filoskin για δύο μήνες, υπενθυμίζοντας στις γυναίκες τη σημασία της τακτικής πρόληψης. Επίσης, τα ροζ γάντια θα διατίθενται μέσω φαρμακείων και super-market στους τελικούς καταναλωτές.
- Δωρεά προς «Άλμα Ζωής»: Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των ροζ γαντιών filoskin θα προσφερθεί στο «Άλμα Ζωής», ενισχύοντας το πολύτιμο έργο του οργανισμού στην ενημέρωση, πρόληψη και υποστήριξη γυναικών που πάσχουν από τον καρκίνο του μαστού.
- Ενημερωτική καμπάνια: banners στις εισόδους των κλινικών και στους χώρους αναμονής των επιχειρήσεων, καθώς και ενημερωτικά φυλλάδια τα οποία θα διατίθενται, θα ενισχύσουν την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.