Με τη χρήση της συσκευής της Amazon, Alexa, σε νοσοκομειακά δωμάτια, οι ασθενείς μπορούν να μείνουν σε επαφή με τις οικογένειές τους, να συνδεθουν με μέλη της ομάδας φροντίδας τους, να έχουν πρόσβαση σε ειδήσεις και πληροφορίες για τον κόσμο και να ακούσουν μουσική.
Οι ασθενείς μπορούν να ζητήσουν από την Alexa ό,τι χρειάζονται: «Αλέξα, πες στη νοσηλεύτρια μου ότι χρειάζομαι ένα χάπι». Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την ερμηνεία των προθέσεων του ασθενή, επιτρέπει στο μήνυμα να σταλθεί στο κατάλληλο μέλος της ομάδας ιατρικής περίθαλψης χρησιμοποιώντας υπάρχοντα συστήματα επικοινωνίας.
Ορισμένα νοσοκομεία στην Αμερική έχουν ήδη υπογράψει για να προσθέσουν την Alexa στις εγκαταστάσεις του.
«Η φωνή είναι διαισθητική για τους ασθενείς, ανεξαρτήτως ηλικίας ή τεχνογνωσίας», δήλωσε ο Peachy Hain, εκτελεστικός διευθυντής Ιατρικών και Χειρουργικών Υπηρεσιών στο Cedars-Sinai. «Δεδομένου ότι είναι τόσο εύκολο να λειτουργήσει, οι ασθενείς μπορούν να χρησιμοποιήσουν την Alexa για να συνδεθούν με την ομάδα φροντίδας τους και να διασκεδάσουν αμέσως μόλις εγκατασταθούν, ενώ οι πάροχοι φροντίδας μπορούν να εξορθολογίσουν τις εργασίες για να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στη φροντίδα αυτών των ασθενών. Πρόκειται για μία συσκευή που αλλάζει το παιχνίδι ενισχύοντας την εμπειρία μας στο νοσοκομείο».
Τα νοσοκομεία είναι θετικά στο ενδεχόμενο ενσωμάτωσης της τεχνολογίς φωνής στην εμπειρία του ασθενή. Ωστόσο, η λειτουργία της εφαρμογής σε μεγάλη κλίμακα στα νοσοκομεία αποτελεί πρόκληση.