Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να αναδείξει την αξία και το δικαίωμα των πάνω από 1.000.000 Ελλήνων πολιτών που έχουν διαβήτη, να απολαμβάνουν νόστιμο και καλό φαγητό, ενώ παράλληλα να ενθαρρύνει τον κλάδο της εστίασης να δημιουργήσει περισσότερα πιάτα γαστρονομικής αξίας που να ταιριάζουν με την διατροφή των ανθρώπων με διαβήτη.
Από την Πέμπτη 25 Μαΐου έως και την Πέμπτη 1 Ιουνίου 9 επιλεγμένα εστιατόρια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη διαμόρφωσαν ειδικά menu, απόλυτα συμβατά με τις διατροφικές επιλογές των ανθρώπων με διαβήτη.
Στην πρώτη αυτή εβδομάδα που φιλοδοξεί να γίνει θεσμός και να συμπαρασύρει/εμπνεύσει εστιατόρια σε ολόκληρη την Ελλάδα, συμμετείχαν το Botrini’s, το Ziller’s, το Upon, το Cookoovaya, το Artisanal, το Lost και το Malabar από την Αθήνα και τα Μαύρη Θάλασσα και Marrone Restaurant από τη Θεσσαλονίκη.
Η επιστημονική επιμέλεια των πιάτων ανατέθηκε στον κλινικό διαιτολόγο-βιολόγο, κ. Χάρη Δημοσθενόπουλο, επιστήμονα με μεγάλη εμπειρία στη σύνδεση διατροφής και ασθενειών.
Η CEO της Publicom Hill + Knowlton, Ελένη Κωνσταντινίδη, τόνισε: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι που υλοποιήσαμε ακόμα μια στοχευμένη ενέργεια για την εξάλειψη του στίγματος γύρω από τον διαβήτη μαζί με τον πελάτη μας Abbott, αυτή τη φορά σε συνεργασία με το FNL. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα όταν η δουλειά μας έχει μια διάσταση κοινωνικής προσφοράς προωθώντας ένα περιβάλλον που αγκαλιάζει την πολυμορφία και προάγει τη συμπερίληψη».