Τα Healthcare Business Awards διοργανώθηκαν φέτος για 6η συνεχόμενη χρονιά, με στόχο να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και τις καινοτόμες δράσεις σε όλο το φάσμα της υγείας.
Η εκστρατεία ενημέρωσης της Amgen Hellas «ΓΕΡΑ ΟΣΤΑ» απέσπασε το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία “Ιntegrated Marketing Communications”. Η συγκεκριμένη καμπάνια, δημιουργήθηκε από την Amgen Hellasμε βασικό στόχο να ενημερώσει το κοινό για τη σημασία της πρόληψης και τακτικής παρακολούθησης της υγείας των οστών.
Kατά τη διάρκεια της εκστρατείας, άτομα άνω των 50 ετών κλήθηκαν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.geraosta.gr, να κάνουν το τέστ ενός λεπτού και στη συνέχεια, εφόσον το επιθυμούν, να επικοινωνήσουν με τον γιατρό τους και ναλάβουν περισσότερες πληροφορίες.
H Amgen Hellas θέλησε μέσα από αυτή την πρωτοβουλία προς το ευρύ κοινό να συμβάλει στην αύξηση της επίγνωσης όλων των πτυχών της οστεοπόρωσης, ώστε να αναδειχθεί η ανάγκη για έγκαιρη πρόληψη. Η εκστρατεία «ΓΕΡΑ ΟΣΤΑ», υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης Μεταβολισμού των Οστών (Ε.Ε.Μ.Μ.Ο.) και του Διεθνούς Ιδρύματος Οστεοπόρωσης (I.O.F).
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι για αυτή τη διάκριση στα Healthcare Business Awards 2021. H Amgen Hellas, είναι μια εταιρεία που επιδιώκει να βρίσκεται στο πλευρό των ασθενών και η καμπάνια «ΓΕΡΑ ΟΣΤΑ» είναι μια έμπρακτη απόδειξη πως οι δράσεις μας έχουν στο επίκεντρο την αποστολή μας, να είμαστε στην υπηρεσία των ασθενών.Για εμάς είναι πολύ σημαντικό το ότι καταφέραμε μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια να αναδείξουμε την αξία της πρόληψης και της ορθής ενημέρωσης σχετικά με την οστεοπόρωση και φυσικά δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστεπρος αυτή την κατεύθυνση, έχοντας πάντα ως επίκεντρο τους ασθενείς και την βελτίωση της ποιότητας ζωής τους», δήλωσε η Άσπα Μπαλτοπούλου, Gen MedBusiness Unit Senior Manager της Amgen Hellas.