Ειδικότερα, σύμφωνα με τον ΕΟΠΥΥ, οι ασφαλισμένοι που είχαν ραντεβού στα φαρμακεία στο Μαρούσι και ήταν χωρίς άυλη, εξυπηρετήθηκαν κανονικά . Οι υπόλοιποι θα μπορέσουν να εξυπηρετηθούν από αύριο (1/6). Από τους συνολικά 230 ασφαλισμένους οι 180 εξυπηρετήθηκαν.
«Κατόπιν σχετικών ενεργειών για την αναβάθμιση του δικτύου της κεντρικής υπηρεσίας του ΕΟΠΥΥ από τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο COSMOTE A.E., παρουσιάστηκαν προβλήματα δυσλειτουργίας του δικτύου του Οργανισμού από την Παρασκευή 28/5 τα οποία συνεχίζονται μέχρι σήμερα» αναφέρει σε ανακοίνωσή του Οργανισμός.
Ο ΕΟΠΥΥ έχει γνωστοποιήσει αρμοδίως τη βλάβη στον πάροχο και η Διεύθυνση Πληροφορικής είναι σε διαρκή επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα του παρόχου προκειμένου να αποκατασταθεί η βλάβη το συντομότερο δυνατό.
Σύμφωνα με τον ΕΟΠΥΥ, πάντως, αυτό επηρεάζει μόνο την κεντρική υπηρεσία του ΕΟΠΥΥ και κανένα άλλο σημείο εξυπηρέτησης, τα οποία λειτουργούν κανονικά.