«Κατόπιν σχετικών ενεργειών για την αναβάθμιση του δικτύου της κεντρικής υπηρεσίας του ΕΟΠΥΥ από τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο COSMOTE A.E., παρουσιάστηκαν προβλήματα δυσλειτουργίας του δικτύου του Οργανισμού από την Παρασκευή 28/5 τα οποία συνεχίζονται μέχρι σήμερα» αναφέρει σε ανακοίνωσή του Οργανισμός.
Ο ΕΟΠΥΥ έχει γνωστοποιήσει αρμοδίως τη βλάβη στον πάροχο και η Διεύθυνση Πληροφορικής είναι σε διαρκή επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα του παρόχου προκειμένου να αποκατασταθεί η βλάβη το συντομότερο δυνατό.
Σύμφωνα με τον ΕΟΠΥΥ, πάντως, αυτό επηρεάζει μόνο την κεντρική υπηρεσία του ΕΟΠΥΥ και κανένα άλλο σημείο εξυπηρέτησης, τα οποία λειτουργούν κανονικά.