Χιλιάδες κλήσεις έχει δεχθεί η τηλεφωνική γραμμή «1142» μέσα σε 6 εβδομάδες λειτουργίας, με κυρίαρχες εκείνες που αφορούσαν καταγγελίες για παραβίαση της αντικαπνιστικής νομοθεσίας
Σύμφωνα με στοιχεία από το Υπουργείο Υγείας, στο «1142» έχουν γίνει 8627 κλήσεις, με το 45,61% να αφορά καταγγελίες (3935)!
Γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο αναζήτησαν 1879 καλούντες, δηλαδή ποσοστό 21,78%, ενώ μόλις 5,54% των κλήσεων ήταν αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (478).
1138 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (13,19%), ενώ 552 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (6,40%). Υπήρξαν βέβαια και 645 κλήσεις που είχαν άλλο περιεχόμενο (7,48%)…
Να θυμίσουμε ότι τις πρώτες ημέρες λειτουργίας της τηλεφωνική γραμμή «1142» το ποσοστό των καταγγελιών ήταν μόλις στο 27,86%.