Αυτή η νέα ανακοίνωση δημόσιου συμφέροντος γεννήθηκε από μια συνεργασία μεταξύ του YouTube, του Προγράμματος Εμπιστοσύνης Εμβολίων και της Σχολής Υγιεινής & Τροπικής Ιατρικής του Λονδίνου και επικεντρώνεται στην παροχή αξιόπιστων πληροφοριών στους ανθρώπους σχετικά με τις ανοσοποιήσεις COVID-19.
Η πλατφόρμα βίντεο της Google θα επικεντρωθεί στην παροχή πληροφοριών στους χρήστες σχετικά με τον τρόπο ανάπτυξης και δοκιμής του εμβολίου και τι μπορούν να αναμένουν οι χρήστες μετά τον εμβολιασμό. Στο πλαίσιο της νέας πρωτοβουλίας, η εταιρεία θα τρέχει βίντεο στη δική της πλατφόρμα, στην τηλεόραση, ατο ραδιόφωνο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι τον Ιούλιο.
«Η ακρόαση ανακριβών πληροφοριών μπορεί να δημιουργήσει αμφιβολίες στο μυαλό κάποιου και γι 'αυτό οι αξιόπιστοι επιστημονικοί και ιατρικοί οργανισμοί συνεργάζονται με το YouTube για να βεβαιωθούν ότι αξιόπιστες πληροφορίες φτάνουν στα αυτιά των ανθρώπων με προσβάσιμους και πολιτιστικά σχετικούς τρόπους», έγραψε ο Δρ Garth Graham, διευθυντής και παγκόσμιος επικεφαλής των συμπράξεων υγειονομικής περίθαλψης και δημόσιου τομέα στο YouTube, σε μια ανάρτηση.
Σύμφωνα με το YouTube, η ανακοίνωση θα μηδενιστεί στο δημογραφικό 18 έως 34 ετών. Ο Γκράχαμ δήλωσε ότι η PSA θα αναδείξει «διαφορετικές φωνές που φέρνουν μοναδικές προοπτικές και εμπειρίες». Για παράδειγμα, η εταιρεία συνδυάζει την βραβευμένο με Grammy καλλιτέχνη, Moncia, με τον Επικεφαλής Ιατρικό Σύμβουλο του Λευκού Οίκου Δρ Anthony Fauci για να μιλήσει για τα εμβόλια και την COVID-19.
ΠΗΓΗ: mobihealthnews