«Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου».
Με αυτό το μήνυμα και τρείς ιστορίες (animated videos) από την καθημερινότητα των ανθρώπων με αιμορροφιλία να ξετυλίγουν την κόκκινη κλωστή, ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2019 το ταξίδι της ενημερωτικής καμπάνιας «Κόκκινη Κλωστή», με στόχο να παροτρύνει τα άτομα με αιμορροφιλία να ενημερωθούν για τις εξελίξεις αναφορικά με τη διαχείριση της νόσου, ώστε να ζουν ελεύθεροι απαλλαγμένοι από τους περιορισμούς που τους επιβάλλει η ασθένεια.
Η καμπάνια συνεχίστηκε το 2020 με άλλες δύο ιστορίες και με τα ενθαρρυντικά μηνύματα «Τώρα ο φόβος είναι πίσω σου. Ο κόσμος μπροστά!» και «Μην αφήνεις τον πόνο να σε απομονώσει. Αντιμετώπισέ τον!», ενώ το 2021 οι ιστορίες της Κόκκινης Κλωστής και το μήνυμα «Ελευθερία είναι εσύ να καθορίζεις τα όριά σου. Τώρα μπορείς!», εξηγούσαν πως με τη σωστή ενημέρωση και την κατάλληλη θεραπεία το άτομο με αιμορροφιλία μπορεί πλέον να διεκδικήσει μία καλύτερη ζωή, απαλλαγμένη από τα «Πρόσεχε!» και τα «Μη!».
Τις προκλήσεις και τα εμπόδια της καθημερινότητας των ατόμων με αιμορροφιλία μας «διηγήθηκε», με τρόπο συμβολικό, η κόκκινη κλωστή με πρωταγωνιστή πάντα τον ασθενή με αιμορροφιλία ο οποίος απελευθερώνεται από τους περιορισμούς και επαναπροσδιορίζει τα όριά του.
Η καμπάνια «ταξίδεψε» σε online περιβάλλον, το τρίτο τρίμηνο του 2022, καταγράφοντας εξαιρετικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα τα videos κατέγραψαν γύρω στις 50.000 θεάσεις και 1,3 εκατομμύρια προβολές.
Η πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή», είναι μία πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi.
O Άρης Παπαδάκος, Country Manager της Sobi για την Ελλάδα, την Κύπρο & τη Μάλτα, αναφερόμενος στην καμπάνια δήλωσε: «Η ενημερωτική καμπάνια «Κόκκινη Κλωστή» αποτελεί έκφραση του Liberate Life, αποτυπώντας το όραμα της Sobi, για μία ζωή πέρα από την αιμορροφιλία, καθώς οι άνθρωποι που ζουν με αιμορροφιλία δικαιούνται να έχουν τις ευκαιρίες που επιθυμούν και μία ζωή πέρα από τους περιορισμούς της νόσου.
Η πρωτοβουλία της Sobi για την υλοποίηση της ενημερωτικής καμπάνιας και η συνεργασία μας με τον Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, αποδεικνύει έμπρακτα την αφοσίωσή μας στους ανθρώπους που ζουν με αιμορροφιλία».