Υπενθυμίζεται πως με την εφαρμογή Medi ON, οι ασφαλισμένοι, μπορούν να ελέγχουν τα συμπτώματα υγείας, που τους ανησυχούν με έναν έγκυρο και αξιόπιστο τρόπο, επικοινωνώντας διαδυκτιακά με γιατρό που θα τους καθοδηγήσει ανάλογα και θα τους παραπέμψει, εφόσον χρειάζεται στην ενδεδειγμένη βαθμίδα φροντίδας.
Σήμερα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, οι δυνατότητες του Medi ON επεκτείνονται, προσφέροντας τη νέα υπηρεσία τηλεϊατρικής, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της Interamerican με πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης να προγραμματίσουν ψηφιακή, συμβουλευτική συνεδρία με έμπειρο γιατρό των πολυϊατρείων Medifirst, του ομίλου Interamerican. Όπως αναφέρεται: «Εφόσον υπάρχει αναγκαιότητα, o γιατρός μπορεί να δώσει ιατρική συμβουλή σχετικά με την πιθανή διάγνωση και θεραπεία, να συστήσει διαγνωστικές εξετάσεις, να αξιολογήσει αποτελέσματα εξετάσεων ή να προτείνει δια ζώσης κλινική εξέταση. Με τον τρόπο αυτό χρήστες της υπηρεσίας αποφεύγουν άσκοπες μετακινήσεις οι οποίες θα σήμαιναν επιπλέον κόστος και χρόνο για τα μη επείγοντα περιστατικά, ενώ παράλληλα λαμβάνουν άμεσα έγκυρες απαντήσεις για την υγεία τους».
Για τη νέα αυτή υπηρεσία, ο Γεώργιος Βελιώτης, γενικός διευθυντής Ζωής και Υγείας Interamerican δήλωσε σχετικά: «Στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, η τηλεϊατρική αποτελεί φάρο καινοτομίας στον τομέα της υγείας. Οι υπηρεσίες τηλεϊατρικής και διαδικτυακών συμβουλευτικών υπηρεσιών προσφέρουν πολυάριθμα οφέλη για τους ασθενείς και τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης, όπως ευκολία, προσβασιμότητα, εξατομικευμένα σχέδια θεραπείας, έγκαιρη ανίχνευση και πρόληψη ασθενειών και εξοικονόμηση κόστους. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας και της ιατρικής εμπειρογνωμοσύνης η τηλεϊατρική μπορεί να γεφυρώσει γεωγραφικές ανισότητες κι έτσι οι ασφαλισμένοι μας σε απομακρυσμένες περιοχές μπορούν να έχουν πλέον πρόσβαση σε ιατρικές συμβουλές υψηλής ποιότητας χωρίς την ανάγκη να ταξιδεύουν, επιτρέποντας τον αποτελεσματικό συντονισμό της φροντίδας τους με τον πιο εξειδικευμένο και αποδοτικό τρόπο».