Επιδιώκοντας να χαλαρώσει τον ασφυκτικό κλοιό που έχει προκαλέσει το Botox της AbbVie στην αγορά της ομορφιάς, η Merz έπεισε τα τελευταία χρόνια μια σειρά από αστέρες, όπως ο Τζο Τζόνας, η Κριστίνα Αγκιλέρα και η Ντέμι Λοβάτο, να υποστηρίξουν το ανταγωνιστικό της φάρμακο Xeomin.
Η Merz προσέθεσε στο χαρτοφυλάκιό της την Ultherapy, μια συσκευή που χρησιμοποιεί υπερήχους για τη σύσφιξη του δέρματος του προσώπου, εξαγοράζοντας την Ulthera έναντι ποσού που άγγιξε τα 600 εκατομμύρια δολάρια το 2014 και κυκλοφόρησε την τελευταία έκδοση της τεχνολογίας πέρυσι. Η ανάδειξη της γνωστής ηθοποιού, σκηνοθέτιδας και παραγωγού, η οποία έγινε γνωστή για πρώτη φορά τη δεκαετία του 1990 σε ταινίες όπως το «Desperado», σε παγκόσμια πρέσβειρα της μάρκας Ultherapy Prime προσθέτει τη δύναμη των σταρ πίσω από την κυκλοφορία της συσκευής που βρίσκεται τώρα σε εξέλιξη σε περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Η Λέξι Στερν, επικεφαλής μάρκετινγκ της Merz, περιέγραψε τους λόγους για τους οποίους η εταιρεία επέλεξε να φέρει τη Σάλμα Χάγιεκ για την προώθηση του προϊόντος και όχι μόνο.
«Μας επιτρέπει πραγματικά να επεκτείνουμε την ευαισθητοποίησή μας και να συνδεθούμε με νέα κοινά που εξερευνούν αυτές τις μη επεμβατικές θεραπείες ανόρθωσης», δήλωσε η Στερν. «Γνωρίζουμε ότι αυτό το τμήμα βρίσκεται σε άνοδο. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να συνεργαστούμε με έναν πρεσβευτή μάρκας. Ξεκινήσαμε, έχουμε πλέον επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο και είναι η επόμενη φάση της ανάπτυξής μας».
Η Merz έχει θέσει τη Σάλμα Χάγιεκ στο επίκεντρο ενός ολοκληρωμένουν σχεδίου που θα περιλαμβάνει πληρωμένα και έντυπα μέσα ενημέρωσης, διαφημίσεις εκτός σπιτιού, συνεργασίες με επιρροές και πολλά άλλα. Ο στόχος είναι να «ζωντανέψουμε τη Σάλμα και να ζωντανέψουμε αυτή την καμπάνια», δήλωσε η Στερν.
«Έπρεπε να βρούμε κάποιον που να πιστεύει στη θεραπεία, αλλά και να ενσαρκώνει την αυτοπεποίθηση και την αυθεντικότητα», είπε και πρόσθεσε: «Αν κοιτάξετε τη Σάλμα και τον τρόπο με τον οποίο έχει προσεγγίσει τη διαδικασία της γήρανσης, διατηρεί το γκρίζο στα μαλλιά της. Είναι σχεδόν 60 ετών και το αγκαλιάζει με τόση αυθεντικότητα. Είναι κάποιος που αγκαλιάζει την αυτοφροντίδα και το ταξίδι της γήρανσης με τον πιο φυσικό τρόπο».
Η ίδια δήλωσε ότι ήταν πολύ σημαντικό για την Merz να μην εργάζεται με ανθρώπους που «δεν αγκαλιάζουν τη φυσική διαδικασία γήρανσης» καθώς μεγαλώνουν.
Στο πρόσωπο της Σάλμα Χάγιεκ, η Merz βρήκε μια πρέσβειρα που «θέλει να μοιάζει με τον εαυτό της», δήλωσε η Στερν, και η οποία κατέληξε να παρέχει στην εταιρεία το σύνθημα για την καμπάνια: «Είπε: "Η ενέργεια είναι το μέλλον της ομορφιάς". Και το δεχτήκαμε αυτό», υπενθύμισε το υψηλόβαθμο στέλεχος της Merz.
Πηγή: Fiecepharma