Ειδικότερα στη σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής: «Στη L’Oréal, μοιραζόμαστε ένα κοινό πάθος για την ομορφιά με τους influencers. Μέσα από τη συνεργασία μας με τους influencers, αποκτούμε τη δυνατότητα να έρθουμε κοντά στους καταναλωτές με πιο εξατομικευμένο τρόπο και να χτίσουμε μαζί τους μια πιο στενή σχέση. Επειδή σεβόμαστε τους καταναλωτές και θέλουμε να συνεχίσουμε να είμαστε αντάξιοι της εμπιστοσύνης τους, η διαφάνεια και η ακεραιότητα είναι καθοριστικής σημασίας. Δέσμευσή μας είναι η ανάπτυξη επαγγελματικών σχέσεων που να χαρακτηρίζονται από διαφάνεια και σεβασμό, τόσο με τους influencers όσο και, έμμεσα, με το αντίστοιχο κοινό στο οποίο εκείνοι απευθύνονται.
Με γνώμονα το όραμα αυτό, και λαμβάνοντας υπόψη το δεοντολογικό διακύβευμα που συνδέεται με τις σχέσεις, η παρούσα Χάρτα Αξιών αποτελεί μια αμοιβαία δέσμευση συμμετοχής σε μια πραγματική σχέση, στην οποία οι αξίες τόσο οι δικές μας όσο καιτων influencers ευθυγραμμίζονται αρμονικά.
Δεσμεύσεις της L’Oréal
1. Η L’Oréal δεσμεύεται να σέβεται όλους τους ανθρώπους και να τιμά την ομορφιά σε όλη της την ποικιλομορφία, καθώς και να συνεργάζεται με ανθρώπους κάθε φύλου, υπόβαθρου, τύπου δέρματος, και κοινωνικής τάξης. Επιδιώκουμε να συνεργαζόμαστε με influencers που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και Δεοντολογικές Αρχές με εμάς –Ακεραιότητα, Σεβασμός, Θάρρος και Διαφάνεια. Διατηρούμε το δικαίωμα να ενεργήσουμε με τη δέουσα επιμέλεια, ανάλογα με τη φύση της σχέσης στην οποία εισερχόμαστε. Στην περίπτωση αυτή, εξετάζουμε μόνο τις ήδη δημοσιευμένες πληροφορίες.
2. Επιδιώκουμε να συνεργαζόμαστε με influencers που έχουν αναπτύξει το υποστηρικτικό τους κοινό με οργανικό τρόπο, μέσα από την προσπάθεια και το ταλέντο τους. Βεβαιωνόμαστε ότι οι influencers δεν αγοράζουν ούτε αυξάνουν τεχνητά τον αριθμό των ακολούθων τους ή τη συμμετοχικότητα αυτών, επί πληρωμή ή με μεθόδους «κάνω like για να πάρω like».
3. Τηρούμε απόλυτη διαφάνεια κατά την επικοινωνία μας σχετικά με τη φύση της σχέσης μας με τους influencers, όχι μόνο επειδή πρέπει να συμμορφωνόμαστε με τους ισχύοντες κανονισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και γιατί θέλουμε να εξασφαλίσουμε και να διατηρήσουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
4. Περιγράφουμε με σαφήνεια τις προσδοκίες, τους στόχους μας, και άλλες λεπτομέρειες όπως το χρονοδιάγραμμα των δημοσιεύσεων (ή τις προθεσμίες δημοσίευσης). Προσφέρουμε στους influencers την ελευθερία να προωθήσουν το μήνυμα με τα δικά τους λόγια και το δικό τους στιλ, γιατί εκτιμούμε τη δημιουργικότητα και την αυθεντικότητα τους.
5. Τηρούμε τους αμοιβαίους συμφωνηθέντες όρους σε ό,τι αφορά την εικόνα, τα δικαιώματα του δημιουργού, και τα προσωπικά δεδομένα.
6. Δεν συνεργαζόμαστε με influencers κάτω των 16 ετών ή κάτω της νόμιμης συμβατικής ηλικίας.
7. Ενεργούμε και επικοινωνούμε με σεβασμό με τους influencers στο πλαίσιο όλων μας των αλληλεπιδράσεων, είτε αυτές είναι εικονικές είτε πρόσωπο με πρόσωπο.
Δεσμεύσεις των Influencers
1. Οι influencers δεσμεύονται να επικοινωνούν με τρόπο αυθεντικό, κοινοποιώντας δημιουργικό, ενδιαφέρον και αξιόλογο περιεχόμενο.
2. Οι influencers πρέπει να μοιράζονται τις ίδιες αξίες και Δεοντολογικές Αρχές με τη L’Oréal και δεσμεύονται να μην αναρτούν, ούτε να έχουν αναρτήσει κατά το παρελθόν, περιεχόμενο που έρχεται σε αντίθεση με τις αξίες μας για σεβασμό, ανοχή και μη διάκριση. Επιπλέον, οι influencers δεν πρέπει να διατυπώνουν απόψεις ή να υιοθετούν συμπεριφορές που θα μπορούσαν να ερμηνευθούν ως ρατσισμός, αντισημιτισμός, ομοφοβία, μισογυνισμός, θρησκευτική μισαλλοδοξία, βία, εκφοβισμός ή επιθετικότητα έναντι άλλων, πορνογραφία ή κάθε είδους εγκληματική δραστηριότητα.
3. Οι influencers μπορούν ελεύθερα να μοιράζονται την ειλικρινή τους γνώμη σχετικά με τα προϊόντα και τις μάρκες μας, απέχοντας ταυτόχρονα από την ανάρτηση οποιουδήποτε δυσφημιστικού περιεχομένου για αυτά.
4. Ανάλογα με τη φύση της σχέσης, οι influencers δεσμεύονται να τηρούν τους συμφωνηθέντες όρους, συμπεριλαμβανομένων των κανόνων συμμετοχικότητας, των προσδοκιών και των στόχων, ή των προθεσμιών ανάρτησης περιεχομένου.
5. Οι influencers πρέπει να γνωστοποιούν κατά τρόπο διαφανή τη φύση της σχέσης τους με τη L'Oréal αποκαλύπτοντας εξ ολοκλήρου στο κοινό τους τα εμπορικά συμφέροντά τους, ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια στην περίπτωση της καταβολής αμοιβής ή της παροχής κινήτρων για την ανάρτηση περιεχομένου (αμειβόμενη συνεργασία, #SponsoredBy, κλπ.).
6. Οι influencers πρέπει να σέβονται όλα τα δικαιώματα εικόνας και ιδιοκτησίας, καθώς και τα δικαιώματα των καταναλωτών σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
7. Οι influencers πρέπει να ενεργούν και να επικοινωνούν με σεβασμό με τις ομάδες της L’Oréal στο πλαίσιο όλων τους των αλληλεπιδράσεων, είτε αυτές είναι εικονικές είτε πρόσωπο με πρόσωπο».