«Με χαρά φιλοξενήσαμε στα γραφεία μας τους εκπροσώπους των ασθενών και τους ευχαριστούμε θερμά που μοιράστηκαν μαζί μας το ταξίδι τους με τη νόσο», δήλωσε η Governmental Affairs & Patient Advocacy Director Janssen Ελλάδος, Βίκυ Οικονόμου.
Βασικό μήνυμα της εκδήλωσης ήταν πως «Η ψωριασική νόσος δεν είναι μεταδοτική, η ευαισθητοποίηση όμως είναι!». Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Ασθενών με Δερματικά Νοσήματα και Ψωριασική Αρθρίτιδα «Επιδέρμια» και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ασθενών, Γονέων, Κηδεμόνων και φίλων παιδιών με ρευματικά νοσήματα «ΡευΜΑζην». Οι εκπρόσωποι μοιράστηκαν τις προσωπικές τους εμπειρίες, επισημαίνοντας παράλληλα την κρισιμότητα της αλληλεπίδρασης και υποστήριξής τους από όλους τους φορείς καθώς και τη σπουδαιότητα της ευρείας ενημέρωσης του κοινού.
Στη συνάντηση αναδείχθηκε η καθημερινότητα ενός ασθενούς με ψωρίαση και /ή ψωριασική αρθρίτιδα, και οι κρίσιμοι παράγοντες για την αντιμετώπιση της ασθένειας όπως η συστηματική παρακολούθηση από τον θεράποντα ιατρό και η ανάπτυξη ενός εξατομικευμένου σχεδίου θεραπείας.
O πρόεδρος του Συλλόγου «Επιδέρμια» Ρένος Βαμβακούσης δήλωσε σχετικά: «Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης θα ήθελα να επισημάνω τη σημασία της συνεργασίας των διαφορετικών εμπλεκόμενων φορέων υγείας. Είναι ιδιαίτερη τιμή μας που η φαρμακευτική εταιρεία Janssen συντάσσεται με το φετινό μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας Ψωρίασης 'Πρόσβαση σε όλους' με την έμπρακτη ασθενοκεντρική της προσέγγιση. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τη σημερινή εκδήλωση στην εταιρία Janssen που μας έδωσε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε για την ψωρίαση και τις δράσεις μας ως σύλλογος»
Από την πλευρά της η αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας «ΡευΜΑζήν» Φωτεινή Ασημακοπούλου δήλωσε: «Η ευαισθητοποίηση της εταιρίας Janssen και των υπαλλήλων της σε θέματα που αφορούν τους ασθενείς με ψωριασική αρθρίτιδα μας δίνει κίνητρο να συνεχίζουμε το έργο μας και να υποστηρίζουμε τους ασθενείς μας».
Η Janssen Ελλάδος, η φαρμακευτική εταιρεία του Ομίλου Johnson & Johnson έχει πάντα στο επίκεντρό της τους ασθενείς, με πρωταρχικό στόχο να δημιουργήσει ένα περιβάλλον φροντίδας που διασφαλίζει ισότιμη πρόσβαση στην υγεία και συνεχή βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών.
Η Janssen Ελλάδος υποστηρίζει τους ασθενείς μέσω των καινοτόμων θεραπειών και τις συνεργασίες της με τους Συλλόγους Ασθενών. Προάγει την κατανόηση μέσα από την ενημέρωση, «γκρεμίζει» τα στερεότυπα μέσα από τη γνώση. Μέσω του ιστότοπου JanssenWithMe έρχεται κοντά στους ασθενείς και στους επαγγελματίες υγείας, με βασικό στόχο την κοινοποίηση έγκυρων πληροφοριών σχετικά με τις νόσους στις οποίες δραστηριοποιείται. Όσον αφορά στην Ψωριασική Νόσο, αποτελεί μία από τις κατηγορίες νοσημάτων που διαθέτει ειδικά διαμορφωμένη σελίδα με αναλυτικές και χρήσιμες πληροφορίες, καθώς και σχετικές ιστορίες ασθενών.