Όπως ανέφερε η κα Μάλο κατά την εναρκτήρια ομιλία της, μετά από δύο χρόνια αλλεπάλληλων αλλαγών και εξελίξεων που καθόρισαν το περιβάλλον λειτουργίας των φαρμακευτικών επιχειρήσεων, το 13ο Συνέδριο θα προσφέρει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να ανταλλάξουν τις γνώσεις και εμπειρίες που θα τους επιτρέψουν να συνεχίσουν να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων.
Η κα Μάλο ανέφερε σχετικά: «Με άκρως επίκαιρη ατζέντα και κορυφαίους εισηγητές, το φετινό Συνέδριο θα απαντήσει σε καίρια ζητήματα αναφορικά με τον ρόλο που καλούμαστε να αναλάβουμε στη ‘ΜΕΤΑ-την πανδημία’ εποχή, ώστε όλοι μαζί να «ΜΕΤΑ-εξελίξουμε» το πλαίσιο λειτουργίας των φαρμακευτικών επιχειρήσεων, προς όφελος των στελεχών, των ασθενών και του Συστήματος Υγείας».
Στη συνέχεια, οι κ. Τουσίμης και Μωραΐτης παρουσίασαν τη θεματολογία του επιστημονικού προγράμματος. Την πρώτη ημέρα του Συνεδρίου, ο δημοσιογράφος κ. Αντώνης Σρόιτερ θα συντονίσει δύο διαδοχικά panels με ολιστικές προσεγγίσεις για το παρόν και το μέλλον της Υγείας στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο Panel θα παρουσιαστεί μια σημαντική έρευνα που εκπόνησε η Ε.Ε.Φα.Μ. αναφορικά με την εικόνα που έχουν σήμερα οι πολίτες για τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις και το Σύστημα Υγείας και θα ακολουθήσει ο σχολιασμός των ευρημάτων από τους συμμετέχοντες. Θα ακολουθήσει ανοικτή συζήτηση με τη συμμετοχή ειδικών οι οποίοι θα προτείνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα τρόπους με τους οποίους η Φαρμακοβιομηχανία μπορεί να «ΜΕΤΑ-εξελίξει» την εικόνα της απέναντι στον πολίτη.
Το δεύτερο panel, όπου θα συμμετάσχει μεταξύ των άλλων επιφανών εκπροσώπων θεσμικών Φορέων και η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας, Μίνα Γκάγκα, θα αναδείξει τη δυναμική προοπτική ενός συνεργατικού σχεδιασμού του μέλλοντος της Υγείας στην Ελλάδα, Μεταξύ των άλλων, θα αναλυθούν το μακροπεριβάλλον της Υγείας μετά την πανδημία και οι προβλέψεις για την αλλαγή του ταξιδιού του ασθενούς.
Οι συμμετέχοντες στα δύο δυναμικά στρογγυλά τραπέζια της δεύτερης ημέρας, θα συζητήσουν την τρέχουσα κατάσταση στον τομέα των επενδύσεων στην Καινοτομία στον χώρο της Υγείας. Το πρώτο θα εστιάσει σε θέματα ανάπτυξης και εφαρμογής της Καινοτομίας στη Δημόσια Διοίκηση και τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις σε ελληνικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και στις προβλέψεις για το μέλλον της αγοράς των φαρμακευτικών σκευασμάτων και των ΜΗΣΥΦΑ.
Το επόμενο στρογγυλό τραπέζι θα είναι έντονα ανθρωποκεντρικό και αφιερωμένο στην επίπτωση της πανδημίας στα στελέχη της φαρμακευτικής αγοράς σε προσωπικό και εργασιακό επίπεδο. Εξειδικευμένοι επιστήμονες ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού θα παρουσιάσουν τα σύγχρονα επιχειρησιακά μοντέλα των φαρμακευτικών επιχειρήσεων, αναλύοντας παράλληλα τις νέες γνώσεις και δεξιότητες επικοινωνίας που καλούνται σήμερα να κατέχουν τα στελέχη της αγοράς, ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του εργασιακού περιβάλλοντος της νέας εποχής.
Στη συνέχεια, η κα Μάλο αναφέρθηκε στα Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ. 2022, στο πλαίσιο των οποίων την Παρασκευή 29 Απριλίου θα αναδειχθούν τα πιο δημιουργικά και καινοτόμα προγράμματα επικοινωνίας φαρμακευτικών σκευασμάτων και προϊόντων αυτο-φροντίδας, αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, αλλά και της κοινωνικής συνεισφοράς του φαρμακευτικού κλάδου. Αφού παρουσίασε τις κατηγορίες και την Κριτική Επιτροπή των Αριστείων, η κα Μάλο, ανακοίνωσε τις υποψηφιότητες που προκρίθηκαν στην τελική φάση του διαγωνισμού:
Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος
Προϊόν: SKYRIZI / Εταιρεία: ABBVIE
Προϊόν: ERLEADA / Εταιρεία: JANSSEN
Καλύτερη Καμπάνια Ώριμου Προϊόντος ή Ομάδας Προϊόντων
Προϊόν: ENSTILAR / Εταιρεία: LEO PHARMA
Προϊόν: PROLIA / Εταιρεία: AMGEN
Καλύτερη Καμπάνια Προϊόντων ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.
Προϊόν: GOPAIN / Εταιρεία: ELPEN
Προϊόν: ALLEGRA / Εταιρεία: SANOFI
Καλύτερη Καμπάνια Προϊόντων Αυτό-φροντίδας
Προϊόν: SUDOCREM / Εταιρεία: VIAN
Προϊόν: VITAC / Εταιρεία: MENARINI
Καλύτερο Πρόγραμμα Ψηφιακής Επικοινωνίας
Πρόγραμμα: Missing B Campaign / Εταιρεία: GLAXOSMITHKLINE
Πρόγραμμα: Διαβήτης Δύο πλευρές / ΑSTRAZENECA
Καλύτερο Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών & Ευαισθητοποίησης Κοινού
Πρόγραμμα: «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» / Εταιρεία: SERVIER
Πρόγραμμα: «Μη δίνεις τη μάχη μόνος σου» / Εταιρεία: NOVO NORDISK
Καλύτερη Δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
Εταιρεία: ΒΙΑΝΕΞ
Εταιρεία: NOVARTIS
Ο κ. Ψυχούλης στη συνέχεια παρουσίασε τους Keynote Speakers που θα τιμήσουν με την παρουσία τους τη διοργάνωση την Παρασκευή 29 Απριλίου:
Ο κ. Lucas Glass Vice President, Analytics Center of Excellence, IQVIA, με ειδικότητα σε machine learning και data science solutions στο χώρο της Έρευνας και Ανάπτυξης, ο οποίος θα εξηγήσει πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη και τα real world data μπορούν να ενσωματωθούν στην Έρευνα και Ανάπτυξη ώστε να επιταχυνθεί η ανακάλυψη και διάθεση νέων φαρμάκων.
Ο κ. Σωκράτης Παπαφλωράτος Founder & CEO of Numan.com, ιδρυτής της startup Numan.com στον κλάδο της Υγείας στην Αγγλία, η οποία προωθεί την ενίσχυση της υγείας και ευεξίας των ανδρών, μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας.
Ο κορυφαίος ερευνητής και καθηγητής της Επιστήμης των Υπολογιστών στο MIT. Κωνσταντίνος Δασκαλάκης. Γνωστός για την επίλυση του διάσημου μαθηματικού γρίφου «θεώρημα του Νας», έχει διαγράψει μια λαμπρή ακαδημαϊκή πορεία, με σημαντική ερευνητική δραστηριότητα και κορυφαίες βραβεύσεις. Ο κ. Δασκαλάκης, θα επιχειρήσει να παρουσιάσει προβλέψεις για τη νέα πραγματικότητα εστιάζοντας σε μια εποχή ραγδαίας ανάπτυξης της Τεχνητής Νοημοσύνης και θα αναφερθεί στην ίδρυση του Κέντρου Τεχνητής Νοημοσύνης, στις δυνατότητες του και τη συμβολή του στην ενδυνάμωση και την προβολή της Ελλάδας.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τον κ. Ψυχούλη να κάνει ειδική αναφορά στην καθοριστική συμβολή των μελών της Οργανωτικής Επιτροπής στην επιτυχία του Συνεδρίου, που όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «αποτελεί case study καθώς καταφέραμε να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε με επιτυχία το κορυφαίο εκπαιδευτικό γεγονός του φαρμακευτικού κλάδου στην Ελλάδα μέσα σε 4 μόνο μήνες, αντιμετωπίζοντας μια σειρά από προκλήσεις με επινοητικότητα, ευελιξία και αποτελεσματικότητα».