Στη σχετική ανακοίνωσή του ο όμιλος Affidea επισημαίνει ότι η αυτοεξέταση σε μηνιαία βάση, μαζί με την μαστογραφία και την κλινική εξέταση, συμπληρώνει το τρίπτυχο της σωστής πρόληψης, καθώς και οι αντίστοιχες έρευνες έχουν δείξει ότι οι περισσότερες γυναίκες βρίσκουν τον καρκίνο του μαστού μόνες τους και όχι από τον ιατρό τους.
Κάθε μήνα, κατά την αρχή της περιόδου της, κάθε γυναίκα μπορεί να κάνει ένα δώρο στον εαυτό της και να φροντίσει για την ασφάλειά της με την αυτοεξέταση μαστού. Η αυτοεξέταση βοηθά την γυναίκα να γνωρίσει το στήθος της και να είναι σε θέση να αντιληφθεί τυχόν αλλαγές. Δυστυχώς, υπάρχει σημαντικό έλλειμμα εκπαίδευσης στον τομέα αυτό, καθώς πολλές γυναίκες είτε δεν αυτοεξετάζονται, είτε αυτοεξετάζονται λάθος.
Με στόχο την ανάδειξη της σημασίας της αυτοεξέτασης μαστού, η Affidea σχεδίασε την πρωτοποριακή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης «Μια συνταγή για την πρόληψη», η οποία απέσπασε δύο βραβεία στα Marketing Influencers Awards 2024. Πρωταγωνιστής στην καμπάνια είναι ο γνωστός σεφ Λάμπρος Βακιάρος ο οποίος προσκάλεσε τις influencers Μαρία Λουΐζα Βούρου, Κατερίνα Ευαγγελινού, Άννα Πρέλεβιτς να παρακολουθήσουν ένα μάθημα παρασκευής ψωμιού. Καθώς έπλαθαν την ζύμη, οι συμμετέχουσες εντόπισαν «κάτι» που δεν φαινόταν με γυμνό μάτι, ακριβώς όπως συμβαίνει με κάποιο ύποπτο εύρημα που μπορεί να αφορά τα πρώτα στάδια εμφάνισης του καρκίνου του μαστού.
{https://www.youtube.com/watch?v=hEL5c5m0Zwc}
Ο Όμιλος διαγνωστικών κέντρων Affidea επισημαίνει την σημασία της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης για τον καρκίνο του μαστού, και με αφορμή την γιορτή της γυναίκας προσφέρει εξετάσεις προληπτικού ελέγχου σε προνομιακή τιμή. Η ενέργεια ισχύει για κάθε ραντεβού που θα προγραμματιστεί για ψηφιακή μαστογραφία και υπέρηχο μαστών έως τις 30 Απριλίου 2024 σε όλα τα διαγνωστικά κέντρα Affidea ανά την Ελλάδα.