Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Καθηγητής Χειρουργικής του Πανεπιστημίου της Βιέννης, κ. Rene Fortelny, ενώ τον επιστημονικό συντονισμό της εκπαιδευτικής δράσης ανέλαβε ο Καθηγητής Χειρουργικής της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, Διευθυντής Γ' Πανεπιστημιακής Χειρουργικής Κλινικής στο ΠΓΝ «Αττικόν», κ. Εμμανουήλ Πικουλής.
Η διήμερη επιστημονική εκδήλωση περιελάβανε διαλέξεις αναφορικά με τις σύγχρονες τεχνικές ανοίγματος και σύγκλεισης κοιλιακού τοιχώματος, καθώς και πρακτική εξάσκηση των τεχνικών αυτών σε ομοιώματα, παρέχοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να εκπαιδευτούν στην πράξη στις ορθές τεχνικές σύγκλεισης της λαπαροτομίας.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο πλαίσιο του σεμιναρίου στη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των συμμετεχόντων στις τεχνικές σύγκλεισης κοιλιακού τοιχώματος με ενίσχυση της γραμμής συρραφής, μέσω της τοποθέτησης βιοσυνθετικού, πλήρως απορροφήσιμου πλέγματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι διαρκώς αυξανόμενος αριθμός δημοσιεύσεων υποστηρίζει την ασφάλεια και αποτελεσματικότητα της προφυλακτικής χρήσης πλέγματος στην πρόληψη εμφάνισης μετεγχειρητικής κοιλιοκήλης, ιδίως σε ασθενείς υψηλού κινδύνου.
«Ως BD ΕΛΛΑΣ διαχρονικά επενδύουμε στη συνεχιζόμενη εκπαίδευση των συνεργατών μας, θέτοντας στις προτεραιότητές μας το να τους ενημερώνουμε για τις νεότερες επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις στο αντικείμενό τους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια τους συντελεστές αυτού του επιτυχημένου εκπαιδευτικού σεμιναρίου, τους καθηγητές, Fortelny και Πικουλή, οι οποίοι επί δύο μέρες μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες μυστικά και συμβουλές από την πολυετή εμπειρία τους στη χειρουργική αποκατάσταση της κήλης. Η BD διαθέτει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα χαρτοφυλάκια πλεγμάτων για χειρουργικές επεμβάσεις κήλης, έχοντας ως στόχο να στηρίζει πάντα με σύγχρονα και αποδεδειγμένης κλινικής απόδοσης υλικά το καθημερινό κλινικό έργο των χειρουργών που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους», δήλωσε μετά το πέρας της εκδήλωσης ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Becton Dickinson Hellas A.E, κ. Μανώλης Τριποδιανός, αναφερόμενος στη σημασία του διήμερου εκπαιδευτικού σεμιναρίου.